Salgs- og leveringsbetingelser

Generelle oplysninger
SuperSmoke.dk ApS
Anpartsselskab
CVR nr.: 36428392
Slotsherrensvej 258, 2. th.
2610 Rødovre
info@supersmoke.dk
Tlf.: 70204034
Etableret 2015

Betaling
På supersmoke.dk kan der betales med:
Dankort, eDankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, JCB, American Express, Mastercard, Maestro eller via Bankoverførsel.
Bemærk at ved ved køb af tobak, kan der IKKE betales med Mastercard og Maestro.
Vær venligst opmærksom på at du bankoverførsel ikke er beskyttet af indsigelsesordningen. (Læs hvorfor)

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra supersmoke.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Levering
For at få din vare leveret skal du betale fragt. Fragten er den samme uanset pakkens vægt og størrelse.

Priserne for fragt i Danmark er følgende:
postnord Collect (Uden omdeling): 49,- DKK
postnord Home (Med omdeling): 69,- DKK

Levering sker med Post Danmark.
Afsendelse fra lager sker typisk inden for 1-3 dage og leveringstiden vil være yderligere 1 hverdag.
Vi leverer, udover Danmark, til følgende lande: Færøerne, Grønland, Sverige, Norge, Finland og Tyskland.

For at modtage din pakke fra SuperSmoke.dk, skal der altid kvitteres for modtagelse, eller laves aftale med postnord der tilsvarer kvittering.

Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos SuperSmoke.dk.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele 

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail til info@supersmoke.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes laver en kort beskrivelse af hvorfor du har valgt at benytte dig af fortrydelsesretten.

Reklamationsret
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på SuperSmoke.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os på SuperSmoke.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos SuperSmoke.dk ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Medarbejderne for SuperSmoke.dk ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. 

Oplysninger afgivet til SuperSmoke.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

Som registreret hos SuperSmoke.dk ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til (indsæt virksomhedens juridisk navn) via e-mail (info@supersmoke.dk).

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@supersmoke.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage via forbrug.dk